Count down! Nog 30 dagen…

2 juli 2017 - Utrecht, Nederland

Over een maand zitten wij in Beijing. Eten we hopelijk heerlijke Peking eend, fietsen door de stad langs de Hutongs, bezoeken de Chinese Muur en ontdekken we de Verboden Stad!

Maar voor het zover is moet de backpack nog worden gepakt (benieuwd of hetgeen we meenemen ook echt erin past), worden de wandelschoenen ingelopen (vooral Wilfred vindt die van hem ontzettend mooi!) en zijn we de laatste werkdagen aan het afstrepen.

Ook ontbreken de etentjes en uitjes met familie en vrienden niet in de agenda, dus de maand juli zal vast voorbij vliegen.

De afgelopen periode stond vooral in het teken van voorbereidingen. Wat willen we nu precies zien in elk land, hoe kunnen we dit het beste qua route doen en zijn er al leuke hostels die we tegenkomen? Hoe het er nu uitziet, hebben we eigenlijk wel meer dan 6 maanden nodig ;)

Verder zijn de vaccinaties gehaald, we kunnen er weer tegenaan! Hebben we een huurder gevonden voor ons huis, heel erg fijn! En kwamen twee weken geleden onze paspoorten terug met de visa van China en Vietnam!  Dat was even een kleine reality check; we mogen echt gaan!

First stop: Beijing, de stad waar onze reis door Azië begint. Wij zijn er klaar voor!