Welkom op ons reisblog!

3 april 2017 - Utrecht, Nederland

Welkom op ons reisblog WE Travel!

Het duurt nog even voordat we op reis gaan, maar het belangrijkste naast een backpack is natuurlijk een heuse blog!

In augustus gaan wij voor 6 maanden reizen door Azië. Het plan is om te beginnen in Beijing, China. Vanuit daar reizen we naar Xi'an, Shanghai en Hong Kong.

Via Hong Kong gaan we China weer in, maar deze keer richting Chengdu en het westelijke deel van China. Bedoeling is om na 2 maanden bovenin Vietnam uit te komen. In Vietnam nemen we de route langs de kust richting Cambodja.
Via Cambodja gaan we naar Laos en door naar Thailand. Aangezien we ook in Thailand bovenin uitkomen, trekken we hier het hele land door, naar de eilanden. Hier wordt het vooral relaxen, met wellicht een 'uitstapje' naar Bali of de Filipijnen.

De komende tijd staat vooral in het teken van tickets boeken, visa aanvragen, inentingen halen, backpack kopen en reisblogs lezen. Kortom alles wat er zo'n beetje bijhoort om 6 maanden te gaan reizen!

Als jullie ons willen volgen op deze geweldig bijzondere reis: meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Wij hebben er zin in :)

Liefs,

Wilfred & Esther

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    3 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Helga van Oostenrijk:
    4 april 2017
    Esther en Wilfred,
    Wat een plannen allemaal. Leuk en het zal vast een mooie reis gaan worden!
    Veel plezier en succes met de voorbereidingen.
  3. Susan:
    10 april 2017
    Heel veel succes met de voorbereidingen. Jullie zijn al druk doende verneem ik. Het wordt vast een super reis. Het vooraf genieten is al begonnen.
  4. Femke Derksen:
    9 mei 2017
    Leuk om jullie te volgen! Heel veel plezier en vooral genieten!
  5. Mariët Arends:
    21 juni 2017
    He Esther en Wilfred,
    Wat fantastisch zo'n reis !! Super dat jullie dat (kunnen) doen. Ik wens jullie een geweldige tijd toe en geniet er lekker van.

Liefs mariët
  6. Mieke Roeterink:
    27 juni 2017
    Wij wensen jullie een geweldige reis!!!! Ga genieten van alles om jullie heen en vooral.... van elkaar!!!!
  7. Steffi:
    Bijnaaaaaa Essie...
  8. Job Jan & Suzanne:
    1 juli 2017
    Super leuk, mooi en geweldig avontuur in het vooruitzicht!! Heel veel plezier alvast & héérlijk van genieten.
  9. Ben:
    1 juli 2017
    Whaaaa!!! Heel veel genieten!!!
    Have Fun!!
  10. Tamar:
    2 juli 2017
    Succes nog even met de voorbereidingen! Ik ben benieuwd naar de verslagen en vooral de vlogs ;) xx